Re: sb live 5.1 i MT323

Autor: RoB. (iemand_at_pandora.be)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 02:37:06 MET DST

Panowie wlasnie zainstalowalem WMP 9. Jestem przyjemnie zdziwiony i
zachwycony. Wszystko gra i buczy, a juz chcialem wypieprzyc ta karte do
kosza. Mam dzwiek we wszystkich glosnikach z DVD dochodzi "Dolby Digital".
Nic mi juz wiecej nie trzeba. Zaznaczam, ze nie uzywalem driverow Creative.
Sprobujcie moze wam tez pomoze.
Przed instalacja WMP 9 beta czytajcie instrukcje jak sie go pozbyc w wypadku
katastrofy. Jest dokladne wyjasnienie dla poszczegolnych systamow. W tej
chwili jest tylko angielska wersja, po ukazaniu sie wersji polskiej jezyk
zostanie automatycznie updatowany. Zycze powodzenia RoB.