Re: stary komp i filmy

Autor: MAZUR (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 02:12:58 MET DST

In article <alt9lk$hkn$1_at_szmaragd.futuro.pl>, tharry_at_it-net.pl says...
> moja obecna konfiguracja to p2 233, 192mb ram(chwilowo, normalnie 256), no i
> riva 128(4mb)
> czy wymiana karty graficznej na odp:
> ati rage 128, radeon 7000(lub jak kto woli ve), radeon 7500(no i koniec bo
> na 9000 mnie nie stac) "uplynni" dzilanie filmow na moim kompie(prosze o
> odzilna odpowiedz divx/dvd)

Moim zdaniem niewiele to pomoze (choc pewnie ogladanie filmow troche sie
poprawi). Nie wiem jak to jest z dvd bo nie mialem z tym do czynienia,
ale do divx masz po prostu za slabego procka. To wlasnie procesor pelni
najwazniejsza funkcje w rozkodowywaniu plikow divx, a ci ktorzy twierdza
ze jakies karty graiczne maja wspomaganie divx'ow moim zdaniem nie maja
zupelnie racji.
Jezeli juz bedziesz zmienial cokolwiek w swoim kompie i nie planujesz
innych modernizacji w najblizszym czasie, to radze kupic karte
"skrojona" na potrzeby swojego procesora. Najwiekszym glupota byloby
kupowanie jakiegos geforce'a do pentium 233, bo przy takim procesorze ta
karta bedzie sie po prostu nudzila... Lepiej juz zaoszczedzone pieniadze
odlozyc na nowa plyte, dysk, czy cos w tym rodzaju.
Pozdrawiam
Mateusz

. slyszalem ze karty ati pomagaja kompowi w

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!