Re: sb live 5.1 i MT323

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 08:35:53 MET DST

Argon wrote:

>Posiadam taki zestaw jak w tytule, zainstalowalem najnowsze sterowniki z
>creativa, w ustawieniach wybralem zestaw glosnikowy 5.1 i jak robie test
>dzwieku to slysze dzwiek z lewej, prawej ale jak dochodzi do testu
>centralnego glosnika to jest cisza, czym moze to byc spowodowane ?

Co prawda posiadam starego Live 4.1 ale mam podobny problem, tzn.
wszystko niby gra
jak ustawione mam 4 glosniki. Jesli jednak wybiore system surround 4.1
wtedy subwoofer
i tylne glosniki milcza. System WinXP, pod Win98 nie sprawdzalem jak to
wyglada.
Wiem tylko jedno, gdybym teraz kupowal nowa karte 5.1 nigdy w zyciu nie
dalbym zarobic
dziadom i zlodziejom z Creative'a. Poszukalbym alternatywnej karty,
ktorych na rynku nie brakuje,
a ktore sa rowniez bdb.

--
Z pozdrowieniami,