Re: kontroler fire wire IEEE 1394 - pomocy!

Autor: Witek (witgid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 22:21:32 MET DST

> nic
> menedzerze
>
> Czy karta FW była noname w takim żółtym pudełku :) i kosztowała 145 zl?
> Jesli tak to one tak mają, działają tylko w serwisie :) a bez zartów
> sprawdalem takie cos w 3 czy 4 kompach i poszla tylko w serwisie w Abicie
> BE6 podobno (ale miojej znajomej w takim Abicie nie szła). Kup jakąs która
> ma nazwę, chociazby Zoltrixa, to pewnie bedzie dzialac
> >
> --
> Pozdrovionka
> Speedy

Karta FW byla, nawet nie w pudelku, tylko w folii. Ale chyba nie w tym
problem.
Wlozylem ja do komputera w pracy i wszystko bylo OK - system od razu ja
wykryl
i zainstalowal odpowiedni sterownik. Moze dlatego, ze w pracy mam nowszy
komp?
Sprawdzilem ja ponownie na swoim koputerze i niestety w ogole jej nie widzi.
:-(

Moze jest jakies sensowne tego wytlumaczenie i rozwiazanie?

Pozdrawiam
Witek