Re: R.I.P.

Autor: TJD (tjd[nospam)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 00:13:49 MET DST

>1. Na czternascie dni to nie licz - chyba ze jakis przypadek - przygotuj
sie
>na 21 -23 dni

Teoretycznie na gwarancji jest napisane 21 dni ale mam zadzwonić po 14 :)
(teoretycznie ma byc gotowy).

>2. Ostanio jak odeslalem IBM'a 40 GB to przyslali IBM 60GB (klient byl
>bardzo zadowolony)

Ja bym się nawet ucieszył gdybym dostał 20Gb Barracudy IV ...no może bez
przesady bo w końcu oddałem 40Gb ale gdybym mógł wymienić z dopłatą na 40Gb
BIV to bym się cieszył.

>3. Raczej nie naprawiaja dyskow - przysylaja nowe albo korekty zakupu (w
>kazdym razie na 7 lat handlowania z nimi moze raz mi odeslali naprawiony
>dysk, ktory sami mieli chyba od optimusa)

Tu się cieszę :)

>PS. Nie wyzywaj sie za bardzo na sprzedawcy tego dysku , bo on jest Bogu
>Ducha Winien ze mu Action go na czas nie odesle :)

Jak narazie sprzedawca jest OK! Swoją drogą kiedyś wymieniałem dysk U5 20Gb
...pomimo tego, że stary nie wrócił z serwisu w przewidzianym terminie to
dostałem nówkę U6.

TJD