Posiadacze skanera HP SJ 4470C - odezwijcie się proszę

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 10:06:05 MET DST

Cześć,
I kolejny problem. Wiem, że temat był już poruszany stosunkowo niedawno na
grupie, ale nic z tego nie wyniknęło. Tak więc proszę o odzew ludzi
posiadających skaner HP SJ 4470C. Mój problem polega na tym, że po
wyłączeniu kompa skaner sam się ustawia w trybie czuwania (świecą się dwie
diody na przednim panelu). Dzieje się tak nawet wtedy gdy podczas pracy w
Windzie wyłączę skaner na przednim panelu - wyłącza się, ale po zamknięciu
systemu i wyłączeniu kompa samoczynnie przełącza się w opisany stan czuwania
i NIE reaguje na przyciski na przednim panelu. Problem numer dwa: skaner
ZAWSZE po włączeniu kompa i uruchomieniu Windy włącza się (włącza się także
lampa). Co prawda po kilku minutach nie używania skanera lampa się wyłącza,
ale mam pewne wątpliwości do takie rozwiązania. Czy komuś udało się zmusić
skaner do pozostania w trybie całkowitego wyłączenia po wyłączeniu kompa i
do tego aby dalej pozostał w takim stanie po ponownym włączeniu kompa? Za
wyjątkiem jednego sposobu: wyjęcia wtyczki zasilającej skaner ..... :-) A
tak wogóle to jestem świeżym userem tego skanera i jestem bardzo zadowolony
z jakości skanów przez niego oferowanych tylko ten problem z włączaniem

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz