Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: Mgaloch (respio_at_tlen.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 19:17:06 MET DST

Witam,
Zastanawiam sie nad wyborem nowego procesora i odpowiedniej dla niego plyty
glownej. Mam ograniczone mozliwosci finansowe, wiec moj wybor skupia sie
pomiedzy AMD Athlon 1600+ (1400 MHz) i Intel Celeron 1,7 GHz. Ktory z nich
Waszym zdaniem wybrac, ktory bedzie bardziej wydajny?
Zastosowania: ogladanie DivX, mp3, programowanie w C, HTML, programy biurowe
typu Word i czasami jakies gierki (nie koniecznie najnowsze). To wszystko
mialoby pracowac w systemie Windows XP Pro, bowiem cenie sobie stabilnosc.
Zalezy mi rowniez na porzadnej plycie glownej - chodzi mi o producenta i jaki
chipset polecacie kolejno dla: platformy AMD i platformy Intela?
Podkreslam, ze zalezy mi na stabilnym, bezproblemowym systemie o niekoniecznie
najwyzszych osiagach :)

Z gory dzieekuje za propozycje, pozdrawiam:
Mateusz

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl