Re: Jaki program do wyświetlania plikow graficznych ...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 11:52:40 MET DST

> doskonale CIe rozumiem
> uzyj najpierw Irfan VIew a potem czepiaj
> tam ustawia sie filtry do resizingu w locie.
> nawet anpisane ktory najwolniejszy(domyslam ze najlepszy?)
> ustawiasz ze ma robic resizing do wielkosci okna czy jakos tak i jazda.
> Ja nie mam obrazkow 1600x1200 i nie moge sprawdzic na swoich 1152 jak
dziala
> funkcja i czy Ci wystarczy, ale mam nadzieje ze tak.

Zainstalowałem tego InfraView i właczyłem w menu Viewing "use resample
funkction".

Ale to co ty mówisz o wyborze sposobu resieze jest w menu Image
(resize/resample) i dotyczy chyba TYLKO sposobu zmiany wymiarów rysunka w
samym programie a nie podczas jego wyświetlania hurtem (jeden po drugim).
Nie chodzi mi o to aby każdy rysunek zkonwertowac do innej rozdzielczosci i
w niższej rozdziałce zapisac tylko rysnuki w wyżeszej rozdziałce wyświetlać
w niższe rozdzilczosci i abyt program sam je w locie zmiejszał bez straty
jakosci lub z jak najmniejszą ...

Chyba jednka Infra robi to trochę lepiej niż Acdsee ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///