Re: Jaki program do wyświetlania plikow graficznych ...

Autor: Piotr Pastuszka (piotr.pastuszka_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 10:22:41 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem czy dobzre mnie zrozumiałes.
>
> Nie chodzi mi o samą zmiane rozdzielczosci rysunka gdyż nawet ACDsee robi
> znakomicie ale tylko jak wejde do edycji tego rysunka i tam wybiore
funkcję
> resize. Tak zmiejszony plik ma dobrą ostrość.
> Ale neistety pliki wyświetlane i na żywo podawane zminie rozdzilczosci nie
> wychodza już tak ostro ...
>
> Dlatego szukam programu podobnego do Acdsee któy potrafi podczas
> wyświetlania dopasować rysunki idealnie do ustawionej na monitorze
> rozdzielczosci bez pogarszania (znacznie) jakosci ...

> [...]

doskonale CIe rozumiem
uzyj najpierw Irfan VIew a potem czepiaj
tam ustawia sie filtry do resizingu w locie.
nawet anpisane ktory najwolniejszy(domyslam ze najlepszy?)
ustawiasz ze ma robic resizing do wielkosci okna czy jakos tak i jazda.
Ja nie mam obrazkow 1600x1200 i nie moge sprawdzic na swoich 1152 jak dziala
funkcja i czy Ci wystarczy, ale mam nadzieje ze tak.

powodzenia
PiotrP