Re: strzelajaca drukarka HP690C

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 11:52:28 MET DST

"michal" <vitamichal_at_wp.pl> wrote
> Witajcie. Mam taki problem w czasie wydruku w momencie kiedy naboje
> przesujwaja sie po walku raz w lewo raz w prawo w niektorych momentach
> slychac jakby uderzenia glowicy o jakis element - slychac jakby sie naboje
> cos zaczepialy. Czy mieliscie podobne problemy z HP??

Jak masz gwarancję to nie trać czasu i do serwisu z nią. Miałem to samo z
modelem 695. Serwis oznajmił "zuzyła się", naprawil i pochodzila nie dluzej
niz dwa, trzy miesiace. Bez gwarancji naprawa miala wyniesc prawie tyle co
nowa.
Sam nic raczej nie zrobisz bo jest to kwestia mechanizmu przesuwu
pojemnikow. Efekt koncowy to blokada karetki w jednym polozeniu.
Jezeli jest po gwarancji to raczej czeka cie zakup nowej.
Dzwon do serwisu (bo moge sie mylic) i mow co sie dzieje, juz oni beda
wiedzieli co to jest.

Niestety tansze Hewletty sa malo wytrzymale - chociaz slyszalem, ze starsze
modele (seria 500) chodza do dzis bez problemow.

adam