Re: enlight t247 problem

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:48:37 MET DST

> z zasilacza wychodzą przewody z wtyczka 6 pinowa ( przewody w kolorach 3
> czarne 2 pomaranczowe 1 czerwony ) do czego sie to moze przydać ???

o ile pamietam to jest wtyczka do plyt Dual Athlon !

> czy ta mała wtyczka co wychodzi od zasilacza 2 pinowa to służy do
zasilania
> wentylatora czy tylko do odczytu predkości obrotowej tego wentylatora
> (przwody żółty i czarny) ---nie mam juz jej za bardzo gdzie podłączyć

sprawdz czy jak nie bedzie podlaczona to wiatrak sie kreci czy nie -
bedziesz mial pewnosc - jakto nie masz gdzie podlaczyc na plycie jest
specjalne gniazdo dla zasialczy PWR_FAN (lub podobna nazwa)

> co daje pierscień na przewodach od obudowy przez ktory sa przewiniete
> przewody od (reset diody i power)

nie za bardzo rozumiem o jakim pierscieniu mowisz - moze chodzi Tobie o
opaske zaciskowa na przewodach - jest po to zeby byl lad i porzadek w
obudowie :-)

pozdrawiam