Re: Celeron 700 - podkrecanie

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:52:08 MET DST

 Daj sobie spokój. Poproś kogoś kto się na tym zna, bo zrobisz "dziurkę"
 nie tam gdzie trzeba i bedzie płacz :-)

Bez własnych prób i doswiadczeń nie nauczysz sie nic na temat sprzetu.
Nie ma sie co bać ze spalisz, ten Celek to nie Athlon !! Musiałbyć bardzo
zwiększyć napięcie żeby spalić. Kompa po prostu ci sie nie uruchomi jak coś
będzie nie tak. Możesz natomiast stracić dane na dysku. Mi np. po
podkręcaniu Celerona 633 wyskakiwały błędy sektorów na dysku i takie tam...
 Zauważam ze celeron 700 ma spore możliwości jeśli chodzi o podkręcanie; o
twojej płycie natomiast nie wiem nic. Oczywiście mnożnika nie można tu
zmienić bo jest zablokowany ! Podkręcać możesz jedynie poprzez zwiększenie
FSB . Musisz wyszukać opcji gdzie możesz przestawić taktowanie szyny.
Poszukać jeszcze trzeba "dzielniki", którymi sterujesz taktowanie sprzętu na
slotach PCI, AGP i itp.
Najpierw zwiększaj po odrobinie szyne i sprawdzaj stabilnosc systemu
operacyjnego, w grach itp. Myśle że z tej 700 spokojnie zrobisz 1000 MHz
powodzenia
rafał