Re: z GF4 420 na GF4 440

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 17:41:29 MET DST

> Witam, czy warto mi wymieniać (co prawda niewielka dopłata) GF4 420MX 64MB
> SDR, na GF4 440MX 64MB DDR, skoro moja płyta główna - ABIT BE6II obsługuje
> max AGP x2 ?.Nie bardzo się orientuję w temacie.

po 1 MX440 jest troche szybsza od MX420 (z racji pamieci i troche szybszego
taktowania)
po 2 zalezy jaki masz procesor bo ponizej 700 - 800 MHz to i tak wyniki beda
na tyle "splaszczone" ze w normalnym uzytkowaniu nie zobaczysz roznicy (w
grach bedzie ale niewielka)
po 3 zalezy jakiej firmy obie karty ? bo IMHO nie ma sensu wynieniac czegos
markowego na szybsza ale "gorzej" wykonana (co ma czesto miejsce w taniej
chinszczyznie czyli potocznym NONAME)
po 4 zalezy jaka bedzie ta doplata ?
po 5 roznica wydajnosci miedzy AGPx4 a AGPx2 jest "symboliczna" czytaj
pomijalna :-)

pozdrawiam