Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:04:31 MET DST

> Skro mnie i nie tylko mnie to klulo w oczy to znaczy, ze tak bylo.

Moze kiedys, dawno temu, PC.com.pl nie podawal zrodel. Ale na pewno przez
ostatni rok zrodla BYLY podawane. Co zreszta potwierdzil Raku.

> Jaka byla tematyka serwisu? A jakie newsy sie pojawialy? Ostanie co
> pamietam to news o pavulonie...

To nie byl news, tylko felieton. I tu sie zgodze, ze byl totalnie off-topic
:-) Nasz felietonista go napisal i ja mialem dylemat, co zrobic z takim
tekstem. Szkoda go bylo wyrzucic, a jednoczesnie nie pasowal do tematyki
serwisu. W koncu stwierdzilem, ze czytelnicy PC.com.pl to ludzie
inteligentni i wszechstronni i ze zapewne zainteresuje ich takze artykul
spoza komputerow. Zwlaszcza ze w tym czasie afera z pavulonem byla "on
topic" w mediach.

Puscilem tekst i... dostalo mi sie po uszach od Czytelnikow. Wiecej juz nie
bede publikowal tekstow nie na temat (na PCLab.pl).

> To nie jest wina AMD, tylko shitowych i nie dopracowanych chipsetow VIA.

A takze SiS :-(

> Ponad rok temu, meczyl mnie jakis chlopak (przez dobre 3 miesiace :/,
> przez z gg. Chodzilo o zlozenie zestawu. Ja podawalem moja propozycje
> (jakis Duron+AMD761,) a on pisal, ze wymienil z Toba mile i Ty twierdziles
> ze nie kupowac AMD bo sa niestabilne :/ Nawet jesli Ci zle zrozumial, to
> Twoj blad skoro laik z Twoich wypowiedz wnioskuje, ze procesory AMD sa
> niestabilne :(

Czy ten chlopak mial moze pseudonim Zak?

> Odrazu mi sie przypomnialo :) Jak palomino wchodzilo, to nawet tutaj bylo
> wspomne, ze na pc.com.pl notak o tym ukazala sie z duzym opoznieniem.

Eeee, mysmy o Palomino pisali jeszcze wtedy, gdy mowilo sie o nim "Athlon
4"!

> Potem jak byl test XP, to jakies tam podstawowe testy pojawily sie na ale
> AFAIR byl dopisek, zeby czytelnicy przysylali swoje testy to umiescice je
> na stronie :/

Nie pamietam czegos takiego :-/ A co do testow XP - benchmarkow bylo mase, a
nie bylo JEDYNIE podkrecania.

> Nie ma to jak troche powrozy w testach :/

Raz mi sie zdarzylo i trafilem :-) To zle? :-D

> Masz "--" a powinno byc "-- " tak by kazdy inteligenty czytnik news mogl
> sobie bez problemu odroznic sygnaturke od tresci.

OK, nie wiedzialem, ze musi byc spacja po kreskach.

> Zeby bylo wiadomo do kogo odnosi sie odpowiedz.

Ale chyba wiadomo? Przynajmniej nawet prymitywny outlook express wcina
odpowiedzi, wiec od razu wiadomo, kto odpowiadal na czyjego posta. A czy
jest jeszcze jakis czytnik, ktory tego nie robi? :-O

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk