Re: Rosyjskie podzespoły... zna ktoś?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:33:24 MET DST

wbros200 wrote:

> eto wsio taiwan jak to powiedzial ruski kosmonauta z armagedona .
> Faktem jest ze temu sprzetowi nie wierzylbym za bardzo bo chociaz maja
> moze jakies linie montazowe to
> ruskie o jakosc nigdy nie dbaly i jak wyszlo im cos dobrego to tylko przez
> przypadek.

nieee no, przepraszam.
Nie jest tak do konca. Mysle ze wzielo sie to glownie z czasow PRL-u kiedy
do Polski szedl pewnie eksport tych "troche gorszych" rzeczy.

Mimo wszystko np optyke mieli chyba najlepsza na swiecie. Nie mowie juz tu
nawet o satelitach, ale o zupelnie niezlych aparatach fotograficznych
(niesmiertely Zenith, ktory przy 10-20x nizszej cenie jest porownywalny z
drogim zachodem).
Chociaz w kwestii elektroniki to chyba nie bylo tam najlepiej.
Jakosc wlasnie optyki i mechaniki mam wrazenie byla bardzo dobra.