Re: grafika do 600 - Ati czy Nvidia

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:18:46 MET DST

sprocket wrote:

> eMKa, wiem, że w kwestii doboru sprzętu zostałeś skrzywdzony przez naturę
> skrajnie rasistowskim postrzeganiem rynku;) Ale, jak już coś postujesz, to
> wątek dotyczy konkretnego modelu, więc Twoje kibolskie okrzyki niczego tu
> nie wnoszą.... Zaproponuj koledze konkretny model...
> Ja uważam, że żadne GF3 nie podskoczy Radkowi 8500 (np. Shappire)
> sprocket

nie jestem ekspertem, ale od zawsze w mojej głowie (może i ograniczonej)
ukształtowała mi sią następująca kolejność firm produkujących karty
graficzne (podaje poczynając od najlepszej)

1. Matrox
2. ATi
3. Nvidia

wracajac do tematu "Ati czy Nvidia"
oczywiscie Ati
pod uwagę biorę wszystko w równej wadze - jakość obrazu, 2D, TV, 3D ...

Rafał