Pamieci - dlaczego!?

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik.bezsmieci_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:12:45 MET DST

Hej wszystkim,

Kupiłem wczoraj pamięci 2x DIMM 256MB, 133MHz. Wsadziłem do płyty i co?
Widać tylko połowę. Dzisiaj w sklepie stwierdzili, że tak po prostu jest
(mam dosyć starą płytę, choć w sumie to na chipie BX) i wymienili na inne
(dwustronne i 128MB każdy, bo innych nie mieli). Nowe działają. Tylko mi
cholera nie daje spokoju, dlaczego tamte nie działały. Co za różnica czy
kości sa po obu czy po jednej stronie?! Ma ktoś na ten temat większą wiedzę
niż tylko to, że tak po prostu jest?

Pozdrawiam,

--
 / Krzysztof Trybowski  pgp 0xF8C68208 /--/    Polska Strona Programu |
/ www.thebat.i.krakow.pl  uin 4350719 /--/  The Bat! http://thebat.pl |