Re: ocena zestawu

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:07:31 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl>, wrote in news:alnr49$1eb$1_at_news.tpi.pl:

> Ale to nie Twoje 100 zł.

Szkoda :(
Ale skoro ktos tu sie pyta o rade, to ja wyrazam swoja opinie.

Inaczej napisalem :)

> a potem zaliczasz mnie do nienormalnych...A to już sprawa osobista ;)

A gdzie ja napisaem, ze jestes nienormalny? :P

> Ale wybrzydzasz...A ktoś przeczyta, i potem będzie się przejmował...

To wysle do mnei mial, ze poczul sie zakrecony i zeby mu wyjasnic o co
chodzi :)

> To czego wyjeżdżasz z głośnikami za dwie dychy ???

Bo zaczels pisac o dzwieku :) A na takich shitach nie uslyszysz tego super
dzwieku :)

> Też _wszyscy_ takie mają ???

Wszyscy nie, duza wiekszosc ludzi u ktorych bywam, tak. To tak samo jak z
obudowami, ludziom ciezko wydac na nie wiecej kasy.

> Aaaaaa....
> Miękniesz ?????;))

Nigdy :)

> Na początku zupełnie zignorowałeś ten argument...

Moze nie doczytalem :)

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"