Re: ocena zestawu

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:22:04 MET DST

> Inaczej napisalem :)
Fakt
cyt :"jest normalnemu czlowiekowi NIEPOTRZEBNE "

> A gdzie ja napisaem, ze jestes nienormalny? :P
TWIERDZENIE I:
cyt :"jest normalnemu czlowiekowi NIEPOTRZEBNE "
TWIERDZENIE II:
sprocketowi jest potrzebne
WNIOSEK:
sprocket jest nienormalny
Of course You know: this means war !!! (kaczor Duffy) ;)))

> To wysle do mnei mial, ze poczul sie zakrecony i zeby mu wyjasnic o co
> chodzi :)
Taaaa...
A potem robi się więcej takich na grupie....;)))

> Bo zaczels pisac o dzwieku :) A na takich shitach nie uslyszysz tego super
> dzwieku :)
Żeby było jasne: Cambridge SoundWorks Creative'a. Pasują ???

> Moze nie doczytalem :)
Typowe...Nie przeczyta zdania oponenta, ale swoje gada w kółko ;)))))
pozdro...
sprocket