Re: ocena zestawu

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:31:00 MET DST

> Mi sie nie podoba wywalanie w bloto 100zl i daje temu wyraz.
Ale to nie Twoje 100 zł. A Ty najpierw wmawiasz mi, że to niepotrzebne, a
potem zaliczasz mnie do nienormalnych...A to już sprawa osobista ;)

> A ja bronie komus kupowac DVD?
Ale wybrzydzasz...A ktoś przeczyta, i potem będzie się przejmował...

> Dlaczego? Ja mam samsungi sms-5100, na shitach za 20zl to by mi uszy
> zwiedly :/
To czego wyjeżdżasz z głośnikami za dwie dychy ??? Też _wszyscy_ takie mają
???

> Nie, ale chcialem rozladowac atmosfere ;)
Aha...

> Brawo! Zaczynamy sie dogadywac.
Aaaaaa....
Miękniesz ?????;))
Na początku zupełnie zignorowałeś ten argument...
pozdro...
sprocket