Re: ocena zestawu

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 18:26:45 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> Czyli tak jak napisalem, pozyjemy zobaczymy...

> O! swiatelko w tunelu :) Ktos skumal o co chodzi :>

Wlasnie przejrzalem burze, ktora sie rozpetala, i zauwazylem, ze popadacie w
skrajnosci...
Zgadza sie, ze jest duza szansa, iz kupujac DVD nie wlozysz do niego zadnej
takiej plytki, ale tez z miesiaca na miesiac jest coraz wieksza szansa, iz
na taka plytke sie trafi.
Chociazby idziesz sobie kolo kosku, zauwazysz PCWorlda z jakims ciekawym
programem, i co?
-ten pcworld, to z dvd, czy cd?
-yyy jest napisane dvd, ale mam tu tez 2xCD
-o ale tu nie ma tego programu
-ano rzeczywiscie...

Kupujac komputer za 5 tys, naprawde kwestia tych 100zl (2% ceny) to sztuczne
ograniczanie sie w imie zasad nie kupowania czegos co sie nie wykorzysta
(aczkolwiek jak juz wspomnialem szansa na ucieczke przed dvd jest coraz
mniejsza). Nawet w supermarketach mozna kupic juz filmy za 40zl, co nie jest
wcale wygorowana cena.
Sam bym chetnie kupil sobie nagrywarke DVD-R ze wzgledu na wygode - 1*DVD >
6*CD, a zajmuje tyle miejsca co 1CD, ale poki co, ta wygoda nie jest dla
mnie warta ceny nagrywarki i roznicy w cenie nosnikow, nagrywarke kupilem za
1500zl, ale alternatywa plyty bylo kilkaset dyskietek, wiec roznica jest
zasadnicza ;)

pzdr
Zbyszek