Re: Obudowy CODEGEN

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:37:36 MET DST

Użytkownik "Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ojacie. Ale liczby podałeś. Moja listwa zasilająca wytrzymuje całe 10 A
przy
> 3500 W. To niewiele mi brakuje... jakieś 249900 A. Przydałby się jakiś
> service pack :-)
Service packa Ci nie polecam. Istnieje rozwiązanie opracowane przez
firmę LEC. Jest to tak zwany system Dyssypacji.

> Liczę na to, że spali się najpierw sam. Bo układy sterujące napięciem,
> podają je do płyty tylko wtedy, jeśli otrzymają "pozwoleństwo", że
napięcie
> jest bezpieczne. Jeśli taki układ dostanie takiego strzała, to spali się
sam
> i pozwoleństwa nie będzie.

"Strzał" będzie tak szybki, że z Twojego zasilacza Enlight zrobi sobie
"przewodnik"
Zwiedzi Twoją płytę główną oraz Twoje zabytki (podejrzewam, że klasy "O").
Wyjdzie
kartą sieciową i trafi na grupę pl.comp.pecet i dopiero będzie Ci głupio.
:-)
Pozdrawiam.
K.W