Re: Obudowy CODEGEN

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 17:02:20 MET DST

Użytkownik "news-Wafd" napisał:

> Natężenie prądu pioruna jest astronomiczne
> - przeciętnie 20 000 > a (amperów),
> ale występują także silniejsze natężenia - do 250 000 A

Ojacie. Ale liczby podałeś. Moja listwa zasilająca wytrzymuje całe 10 A przy
3500 W. To niewiele mi brakuje... jakieś 249900 A. Przydałby się jakiś
service pack :-)

> Włóżmy więc między bajki, że Codegen spali sprzęt,
> a droższy od niego Enlight, nie spali.

Liczę na to, że spali się najpierw sam. Bo układy sterujące napięciem,
podają je do płyty tylko wtedy, jeśli otrzymają "pozwoleństwo", że napięcie
jest bezpieczne. Jeśli taki układ dostanie takiego strzała, to spali się sam
i pozwoleństwa nie będzie.

Pozdrawiam,
Sniper