Re: kur....Iiyama

Autor: MAC (mathiew_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:26:52 MET DST

> Do ustawienia mory trzeba wyświetlić odpowiedni ekran testowy (np. test
> nokiii lub neca).
Tobie udało się ustawić ??? Bo mi nie ( w NEC'u)
Morę moge ustawiać jedynie w poziomie :(((

> A jak monitor działa ci ok, to nie martw się na zapas, masz 3 lata
> gwarancji, serwis d-t-d,
Tak, ale jak już pisałem, jeśli nic nie stwierdzą, to płacę
za to 150zł. Czy taka mora kwalifikuje się do wadliwego
działania monitora? ( chyba zrobię z tego nowy wątek na grupie).

> choć ja wybrałbym model 454, ale to moje zdanie!
Też bym wybrał, gdybym miał na to pieniądze :))

POzdr.
MAC