Re: kur....Iiyama

Autor: MAC (mathiew_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:26:58 MET DST

> masz gwarancje na 3 lata ? (zakladam, ze masz)
Oczywiście , ale jeśli nic nie stwierdzą, to płacę 150 zł.
Pierwszy raz widze coś takiego w warunkach gwarancji.

> masz obecnie jakies problemy z monitorem ?
TAK. Np:
- Dzisiaj go włączyłem, i 3/4 obrazu była ciemna,
  dopiero po 30s. się rozjaśniła.
- Gdy go na chwilę uśpiłem to potem nie chciał się włączyć,
- Dalej mam "morę" , ale na szczęście tylko w shut downie
   i aplikajch testujących monitor ( w normalnym użytkowaniu się
   nie ujawnia)

POzdr.
MAC
PS : Nie leję w gacie ;)