Re: kur....Iiyama

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 10:13:51 MET DST

> - na czym dokładnie ten efekt mory polega??? W menu OSD mam co
> prawda suwak do regulacji mory w poziomie ,ale gówno- za
przeproszeniem -
> daje. Kiedy ten błąd będzie się ujawniać???

Ja na moim NECu też mam "super morę" jak dam "shut down" i system wytnie co
drugi piksel w kratkę. Efekt ten jednak nigdy nie występuje podczas
normalnej eksploatacji monitora.
Do ustawienia mory trzeba wyświetlić odpowiedni ekran testowy (np. test
nokiii lub neca).

A jak monitor działa ci ok, to nie martw się na zapas, masz 3 lata
gwarancji, serwis d-t-d,
choć ja wybrałbym model 454, ale to moje zdanie!

eMKa