Jaki laptop ?

Autor: Robgold (robgold_at_interia.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:59:42 MET DST

Co byscie mi zaproponowali z laptopow z procesorem PIII od 600 w gore ?

Czy warto kupic Hp omnibook'a XE3 czy to dobra seria ?
czy moze lepiej rozejzec sie za jakas Toshiba czy Compaq'iem ?

co byscie z firm polecali ..bo wlasnie zamierszam sie przesiac ze swoje
Tecry na cos mocniejszego ..i nie zabardzo wiem co wybrac zeby poznije nie
zalowac (serwis/dodatkowy ram / upgrade)