Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 14:00:43 MET DST

> * naśmiewano się tu, że nie wiedzieliście o zasilaniu do PIV (chodziło
> o dodatkowy kabelek do zasilania wychodzący z zasilacza - podaliście
> fakt o jego istnieniu jako niezwykła ciekawostka - nawet dla takich specy
> od hardware'u ???)

Jesli ktos tutaj stwierdzil, ze _nie_wiedzielismy_ o fakcie istnienia
dodatkowego kabelka zasilajacego, to publicznie stwierdzam, ze to ten ktos
jest lamerem. Mysmy o podpieciu kabla po prostu zapomnieli i opisalismy fakt
ten w jednym z newsow jako zabawna historyjke. Niestety niektorzy nie
zatrybili, o co chodzi w newsiku.

> * reklama odtwarzarki do divxów (allplayer) - podaliście info o ukazaniu
> się najlepszej odtwarzarki do divxów, ludzie rzucili się do ściągania, a
> tu kicha - jakaś podła beta, z któą jeszcze przez długi czas były
> problemy (ale znajomy programista miał pewnie bezpłatną reklamę).
> Reklama powtarzała się kilkukrotnie (co najmniej 2 razy) i za kazdym
> razem testowałem allplayera jak głupi by odkryć, że w dalszym ciągu to
wielki
> gniot...

Autor ALLPlayera nie jest moim znajomym (oprocz tego, ze wymienilismy sie 2
czy 3 razy mailami). Swego czasu, gdy uruchomilismy serwer FTP, zamiescilem
newsa na PC.com.pl z prosba o informowaniu nas o ciekawych plikach. Wtedy
tez przyszedl do nas mail od autora ALLPlayera. Sciagnalem program,
zainstalowalem i dzialal u mnie wysmienicie. W dodatku jego funkcje
przewyzszaja inne popularne odtwarzacze (BESTplayer, Vplayer etc.). Jako ze
ALLPlayer nie byl nikomu znany, wiec zamiescilem o nim newsa. Jak sie potem
okazalo, bardzo dobrze, bowiem nasi Czytelnicy wykryli w programie szereg
bledow, o ktorych nie wiedzial nawet autor ALLPlayera (m.in. problemy z
przechodeniem do trybu fullscreen). Bledy te sa systematycznie z programu
eliminowane, a kolejne newsy o ALLPlayerze zmieszczalismy na tej samej
zasadzie, jak informujemy o nowych wersjach Winampa czy The Bat. Nie
rozumiem, dlaczego ktokolwiek mialby miec cokolwiek przeciwko. Jezeli raz mu
sie program nie spodobal, nie musi sciagac kolejnych wersji. Dlaczego nikt
nie zarzuca nam reklamowania The Bat, Opery, Winampa czy WinRAR-a?...

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk