Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 13:15:44 MET DST

> Wystrzegaj się czegoś takiego jak Prisma - toto się czytać ledwo dało tuż
po
> nagraniu, a co dopiero po dwóch latach!

ooo od prismy to prosze sie... :) odczepic
nagralem okolo 1000 plyt prisma i jestem bardzo zadowolony... padla mi jak
na razie jedna plytka - sama z siebie w jadnym miejscu nie dala sie
czytac... jak na takie plytki - 100sztuk za 83zl to jest to bardzo
przyzwoity nosnik... jak na razie nie ma problemow z odczytem tego na kazdym
cdromku (testuje wszystko na lg 32x) a inna sprawa z predkoscia wypalania -
im szybciem tym trudniej odczytac... ale jesli moj 4 letni cdrom lg32x cos
czyta to inne cdromy tez to przeczytaja...
pozdraiwam
pawel