Re: Niezawodne płytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 16:19:57 MET DST

Sniper napisał(a):

> Po ostatnim padzie 60 GB IBM'a postanowiłem w końcu zebrać się w kupę i
> zarchiwizować całą kolekcję muzyki MP3. Mam do nagrania ponad 20.000 plików
> o łącznej pojemności około 120 GB. Potrzebuję zatem około 170 płyt CD-R o
> pojemności 700 MB. W związku z tym mam pytanie do wszystkich, którzy
> przepuścili przez swoje łapki setki (tysięcy) różnych płyt CD-R. Które
> wybrać? Podstawa to długowieczność i jakość nośnika - tak, żebym za 2 lata
> mógł je bez problemu odczytać.

Długowieczność i jakość nośnika? Verbatim Metal AZO lub TDK Reflex Ultra. Tylko.
Na półce wyszperałem takie z '99 i chodzą jakbym je właśnie wysmażył.

Kiedyś były jeszcze złote Kodaki, ale niestety już nie produkują :(

> Chętnie przeczytam też negatywne opinie o
> płytkach na których się zawiedliście...

Wystrzegaj się czegoś takiego jak Prisma - toto się czytać ledwo dało tuż po
nagraniu, a co dopiero po dwóch latach!

--
pozdrawiam,
Andrzej