Re: Niezawodne p³ytki CD-R. Jakie polecacie?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 19:47:59 MET DST

Pawel napisa³(a):

> ooo od prismy to prosze sie... :) odczepic
> nagralem okolo 1000 plyt prisma i jestem bardzo zadowolony... padla mi jak
> na razie jedna plytka - sama z siebie w jadnym miejscu nie dala sie
> czytac... jak na takie plytki - 100sztuk za 83zl to jest to bardzo
> przyzwoity nosnik... jak na razie nie ma problemow z odczytem tego na kazdym
> cdromku (testuje wszystko na lg 32x) a inna sprawa z predkoscia wypalania -
> im szybciem tym trudniej odczytac... ale jesli moj 4 letni cdrom lg32x cos
> czyta to inne cdromy tez to przeczytaja...

Ja i tak obstajê przy swoim: wystrzegaæ siê. Dosta³em tak± kiedy¶ do nagrania
to siê toto ledwo da³o odczytaæ po wypaleniu. Swego czasu dosta³em trochê divxów
na tych p³ytkach i nie do¶æ, ¿e czyta³y siê ze 2 razy d³u¿ej ni¿ inne, to z
kilkoma nie poardzi³y sobie niezawodne dot±d TEAC 524E, TEAC W516EB oraz
Toshiba XM-6206B.
No ale jak Tobie chodz± dobrze, to tylko siê cieszyæ i ¿yczê dalszego powodzenia
w sma¿eniu Prism :)
Ja tam zostajê przy Verbatimach Metal AZO oraz TDK Reflex Ultra do powa¿nych
rzeczy i Platinumów do reszty :)

--
pozdrawiam,
Andrzej