Re: via epia - do domu?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:57:21 MET DST

Krzysiek napisał:

>Droogo. Normalnie Epia w pudelku kosztuje ok 400zl

okay, ale Rush napisal ze to jest droga impreza; dla mnie 400PLN za
all-in-one ze zintegrowanym procesorem 800MHz, to nie jest wcale
drogo;

nie potrzebuje kupowac nowej grafiki co tydzien i rozpoczynac dnia od
podkrecania processora;

>Jeszcze trzeba wyrwac blaszke z tylu na wyprowadzenia i wsadzic to z
>pudelka, nie wspomne juz o podlaczeniu ledow czy zasilania :>

no nie zapomnij, ze jeszcze trzeba odkrecic pokrywe i pozniej /o
zgrozo!/ przykrecic i nie zostawic w srodku np. drugiego sniadania;

ale wpierw trzeba taka obudowe zdobyc; oczywiscie nie po to kupuje
plyte 17x17cm zeby ja pakowac do zwyklej obudowy;

w sumie moge sam sobie poskladac /co za wielkie slowo/, tylko zeby
miec obudowe; chociaz w sumie moge przykrecic pod biurkiem; bez
obudowy;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?