Re: via epia - do domu?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 13:14:02 MET DST

adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>, wrote in

> okay, ale Rush napisal ze to jest droga impreza; dla mnie 400PLN za
> all-in-one ze zintegrowanym procesorem 800MHz, to nie jest wcale
> drogo;

Dla mnie tez.

> nie potrzebuje kupowac nowej grafiki co tydzien i rozpoczynac dnia od
> podkrecania processora;

Jak nie grasz :)

> no nie zapomnij, ze jeszcze trzeba odkrecic pokrywe i pozniej /o
> zgrozo!/ przykrecic i nie zostawic w srodku np. drugiego sniadania;

MI sie raz zdazylo zostawic szczypce :) Ale w jak podsnoilem obudowe do
"testu czy wszystko dobrze przykrecone" (czyli energincze potrzasanie
obudowa ;) uslyszalem szuranie na dole, co by bylo jak bym odrazu zacza
potzrasac :>

> ale wpierw trzeba taka obudowe zdobyc; oczywiscie nie po to kupuje
> plyte 17x17cm zeby ja pakowac do zwyklej obudowy;

Jak ladowlem Epie to malych obudow mATX (ale byl by problem z obsadzeniem
slotu PCI :/, do Epia jest przeznaczony standard mITX. Kiedys na
benchmark.pl byly zdjecia tych obudow, miodzio :)

> w sumie moge sam sobie poskladac /co za wielkie slowo/, tylko zeby
> miec obudowe; chociaz w sumie moge przykrecic pod biurkiem; bez
> obudowy;

Albo do kartonu wsadzic :)

--
Krzysztof Szczepanek