Re: Obudowy CODEGEN

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:45:43 MET DST

Użytkownik "Giskard" napisał:

> Jakie skutki dla komputera może mieć zasilanie
> go z codegenów?

Przykład, jakiego doświadczyłem na własnej skórze:
Jakieś roku temu kupiłem Codegena 300W za 80 zł (zaoszczędziłem jakieś 50 zł
w stosunku do czegoś porządnego).
Miesiąc po zakupie była burza... piorun rąbnął w blok w kórym mieszkałem.
Cudowny Codegen zamiast odciąć napięcie którym dostał w "cymbał" najpierw
spalił mi 19" LG Flatron 915 FT+, płytę główną, procesor, pamięci, 3 dyski
twarde, grafikę, modem, sieciówkę i nie pamiętam co tam jeszcze - dopiero
potem spalił się sam. Wszystko się poszło walić. Jak ktoś ładnie powiedział:
"głupi płaci 2 razy". W moim przypadku chyba 50 razy.

Pozdrawiam,
Sniper