Re: RAID

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:31:32 MET DST

> A ja bym dodał, że kupowanie drugiego IBM'a nie ma sensu. W końcu to
> największe padliny pod słońcem. Lepiej kupić Maxtora

Może i lepiej, ale IBMy są najszybsze i wcale wszystkie nie padają....
A skoro ma gość już jednego IBMa to nie będzie kupował dwóch Maxów

> Poza tym wydajność RAID'ów na takich pseudo-kontrolerach wcale nie jest
lepsza
> od pracy pojedynczego dysku (mam na myśli stripping),

Wcale nie jest lepsza, operacje dyskowe przyspieszają do 180%, no i biorąc
pod uwagę, że Windows "prawie wcale" nie korzysta z dysku i z pamięci
wirtualnej to rzeczywiście zysk jest nie wielki... he he he. Pewnie!

eMKa

PS.
Niestety wada jest tylko jedna:
w strippingu jak jeden dysk padnie, dane pa pa!