Re: RAID

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 10:33:17 MET DST

Użytkownik "Alti" napisał:

> Przymierzam sie do wymiany sprzetu.
> Obecnie mam dysk 40GB IBM i chcialbym
> dokupic taki sam aby je puscic w RAIDzie.

A ja bym dodał, że kupowanie drugiego IBM'a nie ma sensu. W końcu to
największe padliny pod słońcem. Lepiej kupić Maxtora. Poza tym wydajność
RAID'ów na takich pseudo-kontrolerach wcale nie jest lepsza od pracy
pojedynczego dysku (mam na myśli stripping), więc jego stosowanie moim
zdaniem mija się z celem. Jedyne sensowne rozwiązanie to mirroring - bo
podnosi bezpieczeństwo.

Pozdrawiam,
Sniper