Re: ocena zestawu

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:15:13 MET DST

"Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Szczegolnie, ze DVD kosztuje tyle, co do niedawna CD-ROM - wprawdzie CD
> sa 100zl tansze,

No i?

> ale np TEAC 40x kosztuje tyle co w/w Toshiba, a raczej nie bedzie duzo
> lepsza.

TEAC zdecydowanie bedzie lepszy.

> IMHO kupujac nowy komputer nie ma sensu kupowac CDROMu, tylko DVD.

Bo?

> PCworld wydaje swoja gazete z DVD, MS i Novell daja materialy
> szkoleniowe na DVD... no i oczywiscie sa jeszcze filmy.

Wiekszosc ludzi co kupili DVD to na oczy nie widzieli plyty DVD...
Jesli chodzi o filmy to mamy divx.

> Skad inad nie wiem skad wynika ten konserwatyzm wobec DVD, ja 3 lata
> temu sie nie zastanawialem i kupilem DVD w nowym komputerze

To Twoja sprawa co kupiles 3 lata temu. DVD nie zdobylo i nie zdobedzie
takiej popularnosci jak CD-ROM.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"