Re: ocena zestawu

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 08:21:01 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Czesto zamierzasz uzywac tego DVD? Bo moze wcale fo nie potrzebujesz to
> wtedy kup CD-ROM.

Szczegolnie, ze DVD kosztuje tyle, co do niedawna CD-ROM - wprawdzie CD sa
100zl tansze, ale np TEAC 40x kosztuje tyle co w/w Toshiba, a raczej nie
bedzie duzo lepsza.
IMHO kupujac nowy komputer nie ma sensu kupowac CDROMu, tylko DVD. PCworld
wydaje swoja gazete z DVD, MS i Novell daja materialy szkoleniowe na DVD...
no i oczywiscie sa jeszcze filmy.

Skad inad nie wiem skad wynika ten konserwatyzm wobec DVD, ja 3 lata temu
sie nie zastanawialem i kupilem DVD w nowym komputerze (uprzedzajac
komentarze, przydal sie, nie zaluje zakupu, co jakis czas bywa w nim jakas
plytka DVD, ale oczywiscie wiekszosc przebiegu zalicza na zwyklych CD).
Przeciez DVD maja lepsza korekcje bledow niz wiekszosc CDkow (mam nawet pare
plyt nagranych uszkodzona nagrywarka, ktore zaden CD nie chce lykac, a
czytaja je dvd).

pzdr
Zbyszek