Re: ktory skaner lepszy?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 11:05:28 MET DST

Użytkownik "ToMasz" napisał:

> Z tym sie nie zgodzę. Mam musteka w pracy

Twój poprzednik pisał o Microteku. Mustek to zupełnie inna firma.
Porównałbym ją bardziej do Plusteka - obie skierowane na rynek amatorski,
produkują strasznie tanie badziewie do zapychania supermarketów. Microtek to
firma walcząca o rynek średnio wymagającego użytkownika. Robi skanery
solidne, dobre i cenione w tej branży.

Natomiast gdybym miał wyrazić własne zdanie, to z skanerów wybrałbym HP.
Miałem kiedys Plusteka UT12 i plułem sobie w twarz, że go kupiłem. Później
widziałem modele UT16 i UT24 - wszystkie prezentawały ten sam niski poziom.
Pracowałem też na Canonach (przyznam, że całkiem przyzwoite) i Microtekach
(niezłe). Ale HP 4470, który kupiłem niedawno bije na głowę wszystko co do
tej pory widziałem. Najbardziej odpowiada mi realizm i jakość skanowania -
tam skan rzeczywiście wygląda jak oryginał.

Pozdrawiam,
Sniper