kur....Iiyama

Autor: MAC (mathiew_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 01:06:43 MET DST

Właśnie kupiłem sobie monitorek Iiyama Vision Master Pro 451 - 19''.
I właśnie znalazłem w necie informacje że na polski rynek napływają
takie monitorki z wadami (powstałymi przy produkcji). Pochodzą one z
Chin, więc patrze sobie na tył obudowy ,a tam oczywiście pisze
"assebmled in China"....... grrrrrr....Jestem co najmniej wnerwiony.
Jedyną usterkę jaką zauważyłem to efekt mory (pojawiający się ma przykład
przy planszy Shut down.). Ponieważ nic mi na te tematy nie wiadomo, więc
się pytam :
- czy wiecie coś o tej wadliwej partii z Chin??? Czy mogę się ubiegać o
   wymianę monitora ??? Czy jest w necie cokolwiek na ten temat???
- na czym dokładnie ten efekt mory polega??? W menu OSD mam co
  prawda suwak do regulacji mory w poziomie ,ale gówno- za przeproszeniem -
  daje. Kiedy ten błąd będzie się ujawniać???

Prosze o pomoc ,bo nie wiem co robić...

POzdr.
MAC