Re: kur....Iiyama

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 22:06:59 MET DST

MAC wrote:
> Właśnie kupiłem sobie monitorek Iiyama Vision Master Pro 451 - 19''.
> I właśnie znalazłem w necie informacje że na polski rynek napływają

mam ten sam i ten typ tak ma, poczytaj na sieci w UK np itp.

moira w nokia test prawie nie widoczna a na planszy bila G tak -hehe.

olej to bo nie problem, widac tyyyyyyyylko czasami na jakis obrazkach (np na
logosach do nokia na stroanch www).

a tak pozatym moze czasem pompowac tak 3-4sek, pozatym wyglada obraz jak za
nowosci i super jest ogolnie.