Re: hub a switch

Autor: rhymer (rhymer_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 16:28:18 MET DST

Ok zgadzam sie, ale w sieci, ktora administruje nie ma pieniedzy na switche
zarzadzalne i inne tego typu rzeczy, bo jest to typowa siec amatorska i
musialbym albo zebrac po 1000zl za instalacje od osoby, albo samemu wylozyc
na sprzet. Wiekszosc tego typu sieci dziala w oparciu o proste uzadzenia,
wlasnie ze wzgledu na ograniczenia finansowe. Pozatym nikt u mnie w sieci
nie nazeka na problemy z transferami, a kolizji nie czuje, tzn wszystko
polega na tym, ze wymiana plikow w sieci jest sprawa drugozedna, bo
wiekszosc podpiela sie do sieci zeby miec internet. A'propos wlasnie sobie
podpatrzylem i filmik z najdalej oddalonego ode mnie kompa w sieci idzie
7,5mb/s wg dumeter.
Aha w sieci mam switche Allied Telesyn AT-FS708LE (to te lepsze) i Surecomy
808x-r, a wiekszosc ludzi w sieci ma sieciowki na realteku 8139
Pozdrawiam
Adam