Re: Jaka atramentówka 500-700zł

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:43:23 MET DST

TheEgde <egde_at_kki.net.pl> wystukał
(news:3D7D13E7.81E55518_at_kki.net.pl):

> a jaki jest w niej czarny.. nie wiem teraz dokladnie - ale wydaje
> mi sie ze HP juz odchodzi w drukarkach domowo biurowych od duzego
> czarnego '45, sprawdze to przy najblizszej okazji
Dobrze prawisz, tusze sa niskie i pekate; calkiem nowe, oznaczenia: 56
czarny, 57 kolor, 58 photo. Drogie, brak nabijaczy i zamiennikow,
lepiej odczekac.
W porownaniu z poprzednia 990 wydruk porownywalny, a jak pomysle o
cenie to mi sie mniej podoba :-( I chodzi duzo glosniej (pisze o 5550).
I nie ma IR portu. Tylko design ciekawy.
Pozdrawiam
Egghead