Re: problem z Radeonem 8500LE VIVO

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 10 Sep 2002 - 08:51:46 MET DST

> Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> A czemu nie pociagniesz z ati.com kombajniku o nazwie Multimedia Center ??
> Poza tym rowniez stamtad wez TV-Capture Drivers WDM.
>
> Generalnie owszem mozna sie bawic innym softem jak VirtualDub , iuVCR itp. i
> jest niezle ale po dlugim czasie taką zabawa subiektywnie uwazam ze na
> Video-In z MMC obraz jest ladniejszy : )))

witam,

nie wiedziałem, że Multimedia Center posiada opcję przechwytywania wideo.
Myślałem, że to tylko zestaw prostych odtwarzaczy (video, audio...). Postaram
się spróbować.

Co do systemu NTSC. Wydaje mi się, że wszystko ustawiłem tak jak trzeba, ale
podobno potrzebna jest jakaś łata na PowerDirectora właśnie ze względu na PAL.

pozdrawiam,

daniel ocinski