Re: problem z Radeonem 8500LE VIVO

Autor: MC (emsi_at___alpha.net.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 22:42:09 MET DST

Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,

> Po wybraniu opcji Capture, pojawia się podgląd w okienku. Obraz jest nie
tylko
> czarno-biały zamiast kolorowego, ale jeszcze strasznie migocze a w górnej
> części obrazu znajduje się wąski pasek zupełnie zamazany...
> Czym może to być spowodowane?

Po prostu NTSC (domyslnie chyba tak maja)

Ustaw PAL B

> Jeśli ktoś bawi się w zgrywanie wideo Radeonem, bardzo proszę o jakąś
> wskazówkę.
 Ja co nie Radeonem (niestety) lecz tylko Rage Fury Pro VIVO ale wlasnie pod
wzgledem VIVO jest niemal to samo.

A czemu nie pociagniesz z ati.com kombajniku o nazwie Multimedia Center ??
Poza tym rowniez stamtad wez TV-Capture Drivers WDM.

Generalnie owszem mozna sie bawic innym softem jak VirtualDub , iuVCR itp. i
jest niezle ale po dlugim czasie taką zabawa subiektywnie uwazam ze na
Video-In z MMC obraz jest ladniejszy : )))

--
MC
http://eusmc.com