Re: Jaki procek na Abita SE6?

Autor: obywatel F. (links_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 09:02:41 MET DST

Użytkownik <pgurgul_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialbym zmienic procesor z pIII 700, na cos szybszego
> (mam RAM pc133, a magistrale systemowa 100 MHz, wiec
> trace przez to wiele szybkosci), tyle, ze nie wiem, jaki
> najszybszy procesor bedzie wspoldzialal z Abitem SE6 (Intel i815E),
> prosze napiszcie czy taki model mozna jeszcze kupic w sklepie i
> ile moze kosztowac.
> licze na Was,
> Piotrek
>
>Teoretycznie można wsadzić p3 1,26 albo celerona 1,1 ale na rdzeniach
coopermine (0,18um)
a teoretycznie dlatego bo w sklepach już ich nie ma, zostaje giełda.Celeron
chodzi na magistrali 100.
Moim zdaniem nie opłaca się przesiadać przy dzisiejszych aplikacjach lepiej
zainwestować w p4.
koszt to ok 650 dla modelu 1,6GHz a możesz z niego wycisnąć 2,3 albo
lepiej.Takie rozwiazanie pociaga za sobą nowa plytę i pamięci oraz zasilacz
i troche to wszystko kosztuje.Poza tym chipset 815 z grafiką źle zarządza
pamięcią i zawsze będziesz miał zaniżone wyniki nawet gdy korzystasz z karty
agp (wiem bo miałem ta płytę)