Re: Jaka atramentówka 500-700zł

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:34:31 MET DST

Sniper wrote:

> Dlaczego tansza? Przeciez korzysta z identycznych pojemników z tuszem.
> Czyzbym sie mylil?

ktore korzysta z identycznych atramentow???
np. czarny: w HP960 i nie produkowanych 950,930 oraz jeszcze starszyh 710/895/
itd. byl pojemnik typu 45, o poj 42 ml. i kosztujacy ok. 130 zl
nowe 920,940 maja juz takie atramenty jak 840 czyli czarny o poj. 25 ml. a
cenie minimalnie mniejszej niz 42 ml. do 960
z kolorowymi jest podobnie
wiec koszty nie ma sily - musza byc wyzsze, chyba ze ten czarny.. jest
bardziej czarny :) i drukarka wyplowa go mniej ;o)

 co do nowej sewii np. 5550 to tam stosuje sie do wysokiej jakosci wydrukow
kolorowyh trzeciego pojemnika z dodatkowymi kolorami wkladanego w miejsce
czarnego... tak jak bylo w dawnyh czasam np. w 690
a jaki jest w niej czarny.. nie wiem teraz dokladnie - ale wydaje mi sie ze HP
juz odchodzi w drukarkach domowo biurowych od duzego czarnego '45, sprawdze to
przy najblizszej okazji

> Poza tym modele 920, 940 i 960 to nowe, ekonomiczne wersje serii 9x0,

ekonomiczne??? w jakim sensie?

> które mialy zastapic wysluzone 930, 950, 959, 970 i 990.

wyslozone - zato sprawdzone, ale tak to jest na rynku ze caly czas na pudelkach
musi byc napis NEW!!!! tylko ze czasami to NEW jest gorsze od poprzedniej
wersji "

> Ale w wiekszosci
> systuacji spotykam sie z opinia, ze 930, 950 i 990 mialy minimalnie
> ladniejsze wydruki niz obecna 960.

nie slyszalem o niczym podobnym, mam do dyspozycji w firmie 930/950/959 oraz u
kumpla 960 i roznic nie widze poza tym ze 960 lepiej wyglada (nie wydruk a
obudowa:-)

pozdrawiam