Re: notebook Vertus catelite CD

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:38:22 MET DST

> Chcę kupić laptopa i znalazłem oferte firmy vertus.
hmm..
CZy ktoś miał jakiś kontakt
> ze sprzętem tej firmy.

prawde mowiac pierwszy raz slysze ;) ze sa takie laptopy
chyba kiedys widzialem strone w necie tej firmy, ale oni tylko dilowali
sprzet innych firm...

Please doradzcie mi czy warto to kupić. Za 4400 brutto
> tft14, cel 1,1 128ramu, 24CD, 20G, lan, modem, tv out, firewire, 2
pcimcie,
> lpt, ps2, irda, sound.

nie sadze ....celeron, brak dvd, cd na bank wbudowane....;((
no... ma firewire ale czy az tak bardzo teraz potrzebne?
ogolnie to juz dosc slaby standard, ale wiadomo - KASA
nie piszesz jaka grafa a jak chcesz pykac giery to bedzie to mialo
znaczenie, oj tak..;)
na allegro marsz, choc tu ostatnio ktos napisal, ze tam sie "roi od
oszustow"
ha, byc moze, ale ja tego nie jeszcze nie doswiadczylem
tam trzeba tez umiec po prostu kupowac...

--
>dipper<
[kazdemu dzialaniu towarzyszy rowne, lecz przeciwnie zwrocone
przeciwdzialanie]
"Philosophiae naturalis principia mathematica"     1687 r.