Re: ATA100/ATA133

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 22:15:48 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
e.pl:

> Przez Ciebie?

tak fkoz mam takie 3 w szafie :) alt.linux.hardware

> Ehehehe, jesli ktos stawia sprzet obslugujacy (_sprawnie_) 1TB danych
> na IDE, to albo jest niespelna rozumu, albo stac go jedynie na taka
> proteze...

koszty ida wtedy w dziesiatki k$ , wydajnosc jest TAKA SAMA jak SCSI a cena
3x mniejsza za taka pojemnosc, wiec PO CO przeplacac ? Mit SCSI powoli
pryska i koniec.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod