Brak ł w Win2000 i XP

Autor: Wladyslaw Gluza (gluza_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 17:45:04 MET DST

Witam.
Proszę o rade w bardzo nietypowej sprawie.
Oto moja odpowiedz i list Adama z grupy pl.comp.ogonki.
Podobny problem wystepuje w XP.
Instalowalem XP kilka razy i wszystko bylo OK,
ale u znajomego za nic nie chce pisać ł a Ł pisze.

Płyta INTEL D845GBV czyli nowka.
Co robile jednak bez rezultatu:
- wgralem najnowszy BIOS.
- probowalem inna klawiaturę
- zmienialem ustawienia jezykowe.
- odinstalowalem sterowniki i ponownie je zainstalowalem.
i niestety NIC.

Mysle, ze problem tkwi w plycie a nie w systemie.
Zamierzam napisac krotki programik ktory w DOSie mi to przetestuje.

Jako ze system byl instalowany na zupelnie nowym dysku bez zadnego
systemu wczesniej moze to spowodowalo jakies przekrety.
Wszystkie inne instalacje byly robione na dyskach z DOSem lub Win98.
Moze to spowodowalo problem choc wierzyc mi sie nie chce.

A co u ciebie Adamie moze tez INTELEK cos nawala.
Moze znajdziemy jakis wspolny punk zaczepienia by to rozwiazac.
Pamietam ze tez pracowalem na Win2000 i wszystko dzialalo
wiec wiekszosc chyba nie ma z tym problemu az tu nagle trafilo sie mam.

Wladek